torsdag 1 oktober 2015

Summering av september månad

Under September månad lyckades jag skrapa ihop hela 18.500kr till mitt sparkonto på Avanza.
Detta är ingen vanlig summa jag brukar lägga undan... Anledningen är att jag fått "dubbel-lön", en från försäkringskassan och en från mitt vanliga jobb (då vi har en månads förskjuten lön)

Yes jag är alltså sjukskriven för tillfället och är det minst 3 månader vilket såklart kommer påverka mitt sparande kommande månader negativt. OCH jag kommer således missa mitt mål att nå 200.000kr vid årsskiftet... :(

I skrivande stund står saldot hos Avanza på 180.269kr (Back 3.075kr)
Har nyss öppnat ett ISK konto så just nu ligger fokus på att kunna köpa in mig för ett bra pris på aktier i min ISK. Aktuella aktier där är:
  • H&M
  • Cloetta B
  • investor B
  • Atlas Copco B
  • MQ Holding (?)
Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar