fredag 11 december 2015

Great things never came from comfort zones

Jag har jobbat mixat natt och dag de sista och känner mig en aning omtumlad med all omställning i dygnsrytmen de innebär.
Har vart inne på Avanza när tillfälle getts, egentligen har jag väl försökt undvika de lite med risk för att bli på sådär halvkast humör. Raset de senaste har väl knappast undgått någon.
Som sagt har jag ju jobbat på att stålsätta mig då jag visste detta skulle komma, förr eller senare. Tyvärr blev de mer förr än vad jag önskat. Tanken var att jag skulle ha hunnit bygga upp en liten krigskassa men icke sa nicke.

3 December visade kontot ca 205 500 kr idag står de på mindre roliga 194 000 kr.
Jag är faktiskt inte allt för deppig, även fast att inlägget låter som de. Även fast att jag kanske kommer att missa chansen till några bra inköp denna gång så gäller de nu bara att rida ut stormen :)



Hoppas ni fått gjort några bra inköp under veckan :) Önskar er en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Det där med krigskassa är något även jag saknar, bittert men får hoppas att det löser sig ändå!

    SvaraRadera
  2. Man får försöka trösta sig med att de är svårt att veta när dippar kommer helt enkelt... :)

    SvaraRadera