söndag 6 december 2015

Nytt år, ny kalender samma schema?

Igår var jag iväg och lämnade in min klocka då batteriet är slut (pepppa peppa att det inte är något annat fel) kikade lite på julklappar som skall inhandlas och uppdatterade även min gaderob med två plagg. Detta efter att jag häromdagen rensat ut två ICA påsar med kläder, försöker inhandla kläder mer åt de minimalistiska hållet och köper nu mer klassiska kläder som inte går ur trend.

Jag fick också världens wake up call igår när jag insåg att jag behöver köpa en ny kalender, sagt o gjort nu ligger den och väntar på att fyllas. 
Förstår verkligen inte vart tiden har tagit vägen...Känns som tiden bara går fortare ju äldre man blir (?).

Jag hoppas och tror att 2016 kommer bli ett bra, intensivt men roligt år. Har redan nu nya arbetsgivare som jagar mig (ja kanske med en klang åt de negaiva hållet) en kurs som startar i Januari som jag skall ta mig ann och förhoppningnsvis börjar de riktiga plugget hösten-16. OCH mitt stora mål 300 000 kr i Novermber som SKALL uppnås! :) 

Hur ser du på de nya året? Kommer du köra på samma schema som detta år eller händer något kul för dig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar